GO GEOUS! MINUMAN APPLE SWISS STEM CELL - FIRST IN ASIA


Thursday, 26 August 2010

Kehebatan Go Geous

Go Geous diformulasikan dengan bahan-bahan istimewa termasuk PhytoCellTec Malus Domestica, sel stem tumbuhan aktif pertama yang terbukti berkesan untuk melindungi sel. PhytoCellTec Malus Domestica adalah sel stem dari buah epal yang diperbuat dari teknologi pembiakan yang dipaten. Teknologi pembiakan sel tumbuhan ini telah direka untuk pertumbuhan sel kalus dari spesis buah epal dari Swistzerland yang hampir pupus. Sel stem epal ini kaya dengan faktor epigenetik dan metabolit yang menjamin umur panjang sel.

PhytoCellTec Malus Domestica adalah revolusi anti-penuaan untuk rejuvanasi sebenar, melindungi jangka hayat sel stem kulit, melambatkan penuaan sel-sel penting dan memerangi kronologi penuaan. PhytoCellTec Malus Domestica telah memenangi hadiah tahun 2008 inovasi untuk bahan aktif terbaik di Eropah.

Go Geous diadun dengan bahan-bahan semulajadi dan supleman terbaik seperti Acai Berry, Ekstrak Pine Bark, Ekstrak Grape Seed, L-Arginine, Ekstrak Collagen dan diperkaya dengan campuran buah beri yang terdiri dari Strawberry. Bilberry, Rasberry, Eiderberry, Blackcurrent dan Red Beet.

Go Geous adalah gabungan formulasi yang sempurna didalam satu sachet yang membekalkan nutrisi dan membaikpulih sel-sel tubuh badan anda disamping memberi segala keperluaan kepada tubuh anda. Alami kehebatan tubuh anda dengan Go Geous.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...