GO GEOUS! MINUMAN APPLE SWISS STEM CELL - FIRST IN ASIA


Wednesday, 29 September 2010

Bakal Jutawan GoGoeus




De Palma Hotel, KL.

Hampir seramai 300 orang usahawan telah menghadiri Gocell Business Review pada 27hb Sept dan merupakan kumpulan pertama yang terawal bersama Gocell. Gocell International memulakan perniagaannya bermula pada bulan Mei 2010.Statistik mingguan menunjukkan jumlah ahli bertambah melebihi 100 orang seminggu.
Pihak Pengurusan Gocell bersama para Stokis

Laungan "GO GO GO GOEUS" merupakan pengenalan bagi motivasi dan kehebatan hasil GoGeous. Merupakan laungan kebaikan bagi semua SIHAT MUDA & REJUVENASI.Majlis turut memperkenalkan pihak pengurusan Gocell, stokis-stokis.

Pn Shariffa Rasheedah selaku Marketing Director juga memperkenalkan kehebatan produk-produk Gocell yang sememangnya akan menjadi satu produk yang HOT di Malaysia dalam masa yang terdekat.


The POWER OF SIX - satu plan pemasaran yang amat mudah serta berkesan sekiranya semua mempraktikkan secara duplikasi. Plan ini telah disampaikan sendiri oleh En Iman Wan selaku Sales & Distributor Develop Director. Menurut beliau plan The POWER OF SIX ini dapat melahirkan para Jutawan Gocell. Pelbagai insentif syarikat juga diberikan melalui plan tersebut seperti Insentif RM3K, RM7K, RM10K, RM50K & RM200K bagi yang mencapai taraf sesuatu pangkat. Insentif Umrah dan melancong ke luar negeri turut diberikan.
Pengedar boleh mengecapi Bonus mingguan serendah RM1K sehinggalah RM200K seminggu.

Ingin tahu lebih lanjut..hubungi kami.

GO GO GO GOEUS!




setia bersama Gocell, to be Go Geous

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...