GO GEOUS! MINUMAN APPLE SWISS STEM CELL - FIRST IN ASIA


Saturday, 4 September 2010

Menarik untuk berkongsi

setia bersama Gocell, to be Go Geous

Semalam satu pengajaran bagi saya, One Point Lesson
Menarik bagi saya amat menarik..

Dalam saya mencari prospek, saya berjumpa seorang Jurutera yang akan menamatkan perkhidmatannya dalam masa 1 tahun lagi (bersara). Seperti biasa biasa selepas memperkenalkan syarikat Gocell & saya pun review ingridient Go Geous melalui website Gocell sendiri. Yang menjadi menariknya setiap ingridient tu dia boleh huraikan lebih detail drpd saya sendiri. Haa..haaa
Rupa2nya dia memang arif tentang suplimen, hal-hal berkaitan dgn tubuh badan, apa kesan efek sesuatu suplimen tu.

Akhirnya kami dapat berkongsi idea dan maklumat. Baginya Go Goeus adalah satu-satu suplimen yang dapat menghimpunkan pelbagai kekuatan dan kelebihan pelbagai ekstrak di dalam satu produk yang ternyata dapat memberi kesihatan berpanjangan bagi tubuh badan.

Apalagi last-last sekali MOU pun terjalinla..mantap!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...