GO GEOUS! MINUMAN APPLE SWISS STEM CELL - FIRST IN ASIA


Friday, 10 December 2010

Plan Pemasaran Gocell TerBAIK!!

Ingin mengecapi pendapatan sehingga RM200K seminggu.. Figure tersebut mungkin anda tidak percaya?? Tetapi dengan plan pemasaran Gocell yang sememangnya dah terbukti berkesan. Kejayaan adalah milik anda, produk GOGEOUS adalah terbukti di peringkat dunia. Mendapat hak ekslusif dari Mibelle Biochemistry Switzerland untuk memasarkan produk GoGEOUS ke peringkat Asia dan dunia ammnya. Dengan pelbagai ramuan kesihatan , GoGEOUS dapat memberi kesan dalam masa yang singkat sahaja.

Kini hampir 8 bulan GoGeous digunakan oleh ahli2 Gocell, pelbagai testimoni dapat dikeluarkan. Pihak syarikat Gocell dijangka akan mengeluarkan Biz Kit untuk ahli bagi memudahkan pemahaman berkenaan produk & testimoni2.

Plan pemasaran terutama "The Power Of Six" dapat melahirkan leader2 dalam masa yang cepat dari minggu ke minggu. Anda hanya perlu mengeluarkan modal RM398.00 untuk mendapatkan sekotak GoGEOUS. Kemudian bersama anda teman2 seramai 6 orang yang akan membuat pembelian seperti anda. Modal RM398.00 dan diduplikasi oleh 6 rakan anda. Anda ingin tahu pendapatan anda selepas itu.... Call saya untuk keterangan lebih lanjut atau Hadir dalam mana2 BOP yang akan kami adakan..

Anda perlu cepat bertindak kerana peluang sebegini sememangnya AMAT BESAR kerana keahlian terkini hanya 2500 orang..
setia bersama Gocell, to be Go Geous

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...