GO GEOUS! MINUMAN APPLE SWISS STEM CELL - FIRST IN ASIA


Saturday, 2 October 2010

1st BOP @ Kuantan



Antara yang hadir dari Kemaman

Cik Azbrina selaku empunya Stokis di Kuantan
Pn Siti Hajar dan Pn Norizam



Kompleks Dagangan Indera Mahkota, Kuantan

Hampir 50 usahawan dari sekitar Kuantan/Kemaman telah hadir di BOP yang julung-julung kali diadakan di Kuantan pada 1hb oktober 2010. Mereka merupakan golongan yang amat bertuah kerana merupakan orang yang paling awal menyertai Gocell. Sessi BOP ini telah disampaikan sendiri oleh perancang plan yang hebat iaitu En Iman Wan, Turut serta Pn Wan Siti Hajar - Sales & Stokis Dev Manager selaku MC dan juga Leader-leader serta rakan-rakan kongsi yang baru.

Sokongan yang berterusan dan plan yang teliti oleh Leader di Kuantan telah dirancang bagi memperkenalkan produk-produk Gocell terutama Go Geous & Selebrity Die'te. Antara rancangan yang dikenalpasti ialah memperkenalkan produk & Gocell di radio Pahang.fm

Juga lokasi BOP akan diadakan setiap hari Rabu pada jam 8.30 pm - 10.30 malam di MBC Gocell, Jalan Beserah. (bersebelahan Pasaraya Tien Tien).

Pada majlis itu juga diperkenalkan Leader di Kuantan iaitu Pn Norizam & juga Pn Azbrina selaku Gocell Stokist Kuantan. Gocell Stokis Centre akan dibuka berhampiran Hotel Seri Malaysia Kuantan.

Tahniah diucapkan kepada semua yang hadir.

GoGo GOGEOUS!

setia bersama Gocell, to be Go Geous

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...