GO GEOUS! MINUMAN APPLE SWISS STEM CELL - FIRST IN ASIA


Monday, 4 October 2010

BERITA BAIK: TAWARAN ISTIMEWA


Berdasarkan sambutan yang begitu amat mengalakkan, setiap hari ada sahaja usahawan/rakan kongsi baru yang menghubungi untuk turut serta bersama kami. Maklumlah suasana OPEN HOUSE Raya pun dah menghampiri penghujungnya, sebab tu lah masing-masing berduyun2 nak join Gocell. Siapa sangka kan?? Go Goeus memang dah terbukti berkesan bagi yang menggunakannya.

Dari feedback yang saya dapat, hampir keseluruhan pengguna GoGeous akan terus menggunakannya walaupun ada yang mengadu terpaksa buat Maintenance bagi bulan-bulan berikutnya. Bagi yang lebih dari 3 bulan tentu tau kesan dan pendapatan melalui Bonus Maintenance.

KINI, KEMPEN PLAN "THE POWER OF SIX" TELAH BERMULA.

Dari 4hb Oktober hingga 17hb Oktober selama 2 minggu, Success Millionaires Group (SMG) membuat TAWARAN ISTIMEWA bagi yang join melalui kami.

Sesiapa yang Join kami semasa tawaran ini ANDA LAYAK untuk MENDAPATKAN:

1. Sehelai kot BLAZER dgn logo GOCELL berharga RM150 sekiranya ANDA MENDAFTAR DENGAN STARTER PACKAGE 1BC700 ( Perempuan sahaja)!!

2. Sehelai baju T BERKOLAR ISTIMEWA dgn logo GOCELL sekiranya ANDA MENDAFTAR DENGAN STARTER PACKAGE 1BC700 ( Lelaki sahaja)!!

3. Tawaran PENGINAPAN 1 MALAM termasuk Sarapan di MEGA VIEW HOTEL, KUANTAN sekiranya ANDA DAPAT MENDAFTAR 6 ORANG STARTER PACKAGE 1BC700 BERSAMA ANDA.!!

Megaview Hotel

NOTE: STARTER PACKAGE 1BC700 = RM756.OO ONLY!! (2 BOXES OF GO GEOUS)


LEKAS, JANGAN LEPASKAN PELUANG INI.
Hubungi nama tertera disebelah untuk tawaran istimewa ini.

setia bersama Gocell, to be Go Geous

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...