GO GEOUS! MINUMAN APPLE SWISS STEM CELL - FIRST IN ASIA


Monday, 25 October 2010

GEP - Program Usahawan GoGeous Ke-2











Sabtu, 23hb Oktober 2010

De Palma Hotel, Ampang.

Alhamdulillah Program GEP berjaya dilaksanakan dengan misi dan impian yang menggunung tinggi. Rentetan dari semangat yang telah disampaikan oleh Leader-leader hebat pada sessi pembina hala tuju yang betul di dalam Gocell.Kehadiran ahli-ahli Pioneer ini telah membangkitkan satu fenomena baru bagi Gocell dan juga gerakkerja yang akan lebih mantap dalam menuju kebangkitan Gocell di Malaysia dan Asia amnya.Hampir 50 ahli dari KL, Klang, Kuantan dan Johor serta lain2 tempat turut berkongsi idea dan tatacara ilmu bisness Rangkaian. Kefahaman tentang syarikat, produk, budaya, plan pemasaran adalah satu sistem yang amat penting sebelum usahawan dapat bertapak didalam Gocell.

Antara Speaker pada hari itu ialah En Iman Wan sendiri yang merangkumi apa itu MLM dan kaitannya dalam kehidupan kita. Pengalaman beliau sendiri didalam MLM ini adalah satu yang amat unik.
Speaker ke 2 ialah Puan Norizam Husin, seorang yang berjiwa kental dan mempunyai semangat jitu. Apa yang perlu kita amalkan ialah ketepatan & disiplin diri dan hargai masa demi kejayaan yang kita bina didalam MLM.


Speaker ke 3 adalah Abg Din dari Johor, penyampaian serta pengetahuan yang amat mudah untuk kita resapi," sebenarnya kita semua sudah GAGAL, jadi nak takut apa lagi sekiranya GAGAL" . Jadi fikir-fikirkanlah kita semua .


Kehadiran CEO turut memeriahkan majlis pada petang tersebut.

Sesungguhnya bagi saya, program ini adalah satu langkah yang amat berkesan bagi membudayakan para usahawan Gocell. Tahniah semua..


.time 2 grow......
setia bersama Gocell, to be Go Geous

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...